Interrail Europe - Reisverslagen van Peter Jan van der Meulen - WaarBenJij.nu Interrail Europe - Reisverslagen van Peter Jan van der Meulen - WaarBenJij.nu
Interrail Europe

Het is zover!

Interrailpas, check!
Interrail map, check!
Reislust, dubbel check!

Ik ga binnenkort op interrail door Europa.
De route ga ik de komende maand eens fijn bekijken en uitstippelen.

Ik start in Noorwegen, Oslo. Vanuit daar ga ik Europa bekijken.

Maar goed. Dit voor nu!
Ik ga genieten van de voor pret en lekker steden, landen uitzoeken om te bezoeken.

Via deze weg zal ik als ik onderweg ergens internet vind jullie op de hoogte proberen te houden :D

In sneltreinvaart op naar Oslo!

for å spole, tot snel.

Recente Reisverslagen:

23 April 2015

Bye Bye Nederland
Peter Jan

Actief sinds 04 Mei 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5585

Voorgaande reizen:

16 Mei 2015 - 20 Juni 2015

Interrail Europe

28 Juni 2013 - 12 Augustus 2013

Vrijwilligerswerk Zanzibar, Tanzania

Landen bezocht: